Monday 26 March 2007

μερικά πράγματα που μου φτιάχνουν τη διάθεση..

Ασχέτος με τη φάση την οποία περνάω, υπάρχουν κάποια πράγματα τα οποία μου φτιάχνουν "πάντοτε" τη διάθεση.. αυτά είναι:

1. Να ακούω μόλις ξυπνάω ένα ωραίο "πρωινό τραγούδι".. Χαρακτηριστικό τέτοιο τραγούδι ειναι RaparigaDaBanhe από lali puna, το the jerk από the larks..

2. Ένας γευστικός (και όχι καμμένος) καφές, πάντα είναι καλοδεχούμενος, ιδίως το πρωί.. (σε μία, σαν και εμένα, εθισμένη στην καφεΐνη)

3. Μία ηλιόλουστη μέρα.. η οποία θα ξεκινήσει με πρωινό ξύπνημα, καφέ.. βόλτα στο κέντρο, επίσκεψη σε κάποια έκθεση και μετά "άραγμα" σε κάποιο ηλιόλουστο παγκάκι..4. Να βγω με την παρέα μου για ένα απλό καφέ με ωραία συζήτηση και να καταλήξουμε βράδυ με ποτά στα χέρια μας και το χορό να μας παρασύρει..

5. Μου φτιάχνει, επίσης, τη διάθεση όταν βλέπω χαμογελαστά πρόσωπα.. Κι αν τυχόν κάποιος ή κάποια μου χαμογελάσει, δε γίνεται να μη του/της το ανταποδώσω.. γενικώς τα χαμόγελα μεταξύ αγνώστων σπανίζουν.. *hello grandmum ->αλλά πείτε μου πως δεν ισχύει*

6. Μία βόλτα μόνη μου.. πάντα μου άρεσε αυτό....

7. Όταν με πιάνει η δημιουργική μου μανία.. τότε θα αρχίσω να ζωγραφίζω, να φτιάχνω τις δικές μου βλακίες, αλλά μου αρέσει..(*)

8. Ένα ωραίο βιβλίο.. είναι χαρακτηριστικό πως όταν μου αρέσει ένα βιβλίο δεν το διαβάζω μόνο πριν πέσω για ύπνο.. επιδιώκω να τα διαβάζω όπου μπορώ.. στο μετρό, στο δρόμο, σε ουρές αναμονής....

(*)μου φανηκέ αρκετά ιδιαίτερη η αντιμετώπιση του "δημιουργικού" στη συγκεκριμένη φωτογραφία :)

No comments: